رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:گردنه ها و محورهای مواصلاتی استان زنجان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است.

بارش برف در ارتفاعات و گردنه‌های زنجان؛ رانندگان زنجیرچرخ به همراه داشته باشند/ آمادگی  راهداری استان در مواجه با بارش‌های برف و کولاک احتمالیمحمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛گفت:بارش برف در ارتفاعات و همه مناطق کوهستانی استان  زنجان  به خصوص محور های زنجام - طارم ،تهم - چورزق ، زنجان- دندی ، زنجان – بیجار ، زنجان –خدابنده وگردنه های پاپایی ، قلی کندی وچایرلو را برفی و لغزنده کرده است.

محمدی ادامه داد:  عملیات راهداری در این مناطق انجام شده و رفت و آمد در این محورها جریان دارد.

وی افزود: در این راستا نیاز است تا رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان را دارند تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارشها  در مناطق مختلف استان نیاز است تا رانندگان موارد و نکات ایمنی را در رابطه با تردد در محورهای استان زنجان رعایت کنند.

وی همچنین  با اشاره به  آمادگی  راهداری استان در مواجه با بارش‌های برف و کولاک احتمالی افزود:اکیپ‌های راهداری زمستانی استان با بیش از 455 نیروی انسانی  و 275 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در 30 راهدارخانه‌ فعال استان برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان  مستقر هستند .

انتهای پیام/ن

وضعیت راه های استان زنجان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.